תקנון אתר

תקנון האתר – ברכת הריף

פרטי העסק

שם העסק: ברכת הריף
כתובת פיזית: הרצל 54, אור יהודה, ישראל (חנות אינטרנטית)
טלפון ליצירת קשר: 054-7723255
דוא”ל ליצירת קשר: yamit@yasca.co.il


ברוכה הבאה לאתר ברכת הריף (להלן: “האתר”).

השימוש באתר והקנייה דרכו מהווים הסכמה מלאה לתקנון זה.

 

1. כללי

                •               האתר מהווה פלטפורמה לרכישת פריטי לבוש ואקססוריז לנשים.

                •               בעלת האתר רשאית לעדכן את התקנון מעת לעת, והנוסח המחייב תמיד יהיה זה שמפורסם באתר.

2. הזמנות ותשלום

                •               ניתן לשלם באמצעות כרטיס אשראי, אפליקציית ביט או העברה בנקאית.

                •               ההזמנה תאושר לאחר קבלת אישור מחברת האשראי או אמצעי התשלום.

                •               התמונות באתר הן להמחשה בלבד – ייתכנו הבדלים קלים בצבע או במרקם בין התמונה למוצר בפועל.

3. מדיניות ביטול עסקה
1. ניתן לבטל רכישה באתר תוך 14 יום ממועד קבלת המוצר בפועל, בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א–1981.
2. הביטול יתבצע בהודעה כתובה לכתובת המייל: yamit@yasca.co.il או בהודעת וואטסאפ למספר: 054-7723255.
3. החזרת המוצר תתבצע באריזתו המקורית, שלם, ללא פגם, נזק או שימוש.
4. במקרה של ביטול עסקה עקב פגם במוצר או אי התאמה לפרטי ההזמנה – העסק יישא בעלות ההחזרה.
5. במקרה של ביטול עסקה שלא עקב פגם, ההחזר יינתן בניכוי דמי ביטול בשיעור הקבוע בחוק (5% או 100 ₪ – הנמוך מביניהם), והלקוח יישא בעלויות ההחזרה.

 

4. משלוחים

                •               זמן אספקה: 10–15 ימי עסקים מרגע קבלת ההזמנה ואישורה.

                •               המשלוחים מתבצעים באמצעות חברת שילוח חיצונית – עד הבית או לנקודת איסוף.

                •               “ברכת הריף” אינה אחראית לעיכובים הנובעים מגורמים חיצוניים (כגון עיכובי דואר/חברת שליחויות).

 

5. החזרות והחלפות

                •               ניתן להחזיר או להחליף מוצר בתוך 10 ימי עסקים ממועד קבלתו.

                •               החזר או החלפה יתבצעו בתנאי שהמוצר חדש, לא נעשה בו שימוש והוא באריזתו המקורית.

                •               החזר כספי יינתן באותה דרך תשלום שבה בוצעה העסקה.

                •               במקרה של ביטול עסקה שלא עקב פגם במוצר או אי-אספקה, ינוכו דמי ביטול בהתאם לחוק הגנת הצרכן: עד 5% ממחיר העסקה או 100 ₪ – לפי הנמוך מביניהם, וכן ינוכו דמי המשלוח ששולמו (אם שולמו).

                •               מוצרים שנרכשו במבצע/SALE, מוצרים שיוצרו בהתאמה אישית או מוצרים שנעשה בהם שימוש – אינם ניתנים להחזרה או להחלפה.

 

6. שירות ואחריות

                •               אנו מתחייבות לספק מוצרים איכותיים ושירות הוגן ושקוף.

                •               בכל שאלה או בעיה – ניתן לפנות לשירות הלקוחות בווטסאפ, בטלפון או במייל, ואנו נטפל בהקדם האפשרי.

                •               במקרה בו התקבל מוצר פגום – הלקוחה זכאית להחזר או להחלפה בהתאם לבחירתה.

 

7. קניין רוחני

                •               כל זכויות היוצרים והקניין הרוחני באתר (לוגו, תמונות, טקסטים, עיצוב) שייכות ל־“ברכת הריף”.

                •               אין להעתיק, לשכפל או להשתמש בתכני האתר ללא אישור מראש ובכתב.

 

8. נסיבות שאינן בשליטתנו (“כוח עליון”)

 

במקרים חריגים שאינם בשליטת “ברכת הריף” – כגון מלחמה, מצב חירום, שביתות, מגפות, תקלות תשתית, אסונות טבע או עיכובים חריגים בשירותי משלוחים – ייתכנו שינויים או עיכובים באספקת המוצרים.

במקרים כאלה החברה לא תישא באחריות לנזק עקיף שנגרם עקב העיכוב, ותפעל ככל האפשר לספק את ההזמנה בהקדם.

 

9. פרטיות ושמירת מידע

                •               אנו נוקטים באמצעים מתקדמים לשמירה על המידע האישי שלך.

                •               המידע ישמש אך ורק לצורך טיפול בהזמנה ושירות לקוחות, ולא יימסר לצד שלישי אלא אם החוק מחייב זאת.

                •               נעשה כל מאמץ להגן על המידע, אך ייתכנו תקלות שאינן בשליטתנו.

 

10. מלאי

                •               ייתכנו מקרים בהם מוצר שהוזמן באתר אינו זמין במלאי בפועל.

                •               במקרים כאלה “ברכת הריף” רשאית לבטל את ההזמנה או להציע מוצר חלופי דומה.

                •               במקרה של ביטול – הלקוחה תקבל החזר כספי מלא, ולא תהיה לה כל טענה נוספת בעניין זה.

 

11. זכות לשינויים

                •               “ברכת הריף” רשאית לשנות מחירים, מבצעים, תנאי משלוח, זמני אספקה ותנאי התקנון בכל עת, ללא הודעה מוקדמת.

                •               התנאים שיחולו על עסקה הם אלה שהופיעו באתר במועד ביצוע ההזמנה.

 

12. הגבלת אחריות כללית

                •               השימוש באתר והמוצרים הנרכשים דרכו הם באחריות הלקוחה בלבד.

                •               “ברכת הריף” לא תהיה אחראית לנזקים עקיפים או תוצאתיים (כגון הפסד הכנסה, אובדן רווחים, עוגמת נפש), אלא רק למה שהחוק מחייב.

                •               בכל מקרה, אחריות “ברכת הריף” לא תעלה על הסכום ששולם בפועל על ידי הלקוחה עבור ההזמנה הרלוונטית.

 

13. דין וסמכות שיפוט

                •               התקנון מנוסח בלשון נקבה מטעמי נוחות בלבד, אך מיועד לשני המינים.

                •               על התקנון יחול הדין הישראלי בלבד.

                •               סמכות השיפוט הבלעדית היא בבתי המשפט המוסמכים במחוז תל אביב.

14. טעויות באתר

                •               ייתכנו טעויות או אי־דיוקים בתיאור המוצרים, במחירים או בפרטי מלאי באתר.

                •               “ברכת הריף” שומרת לעצמה את הזכות לתקן טעויות אלה ולבטל הזמנות שנעשו בעקבותיהן, על פי שיקול דעתה הבלעדי.

                •               במקרה של ביטול עקב טעות – הלקוחה תקבל החזר כספי מלא, ולא תהיה לה כל טענה נוספת

15. הגבלת גיל

בביצוע רכישה באתר, מצהיר הלקוח כי הוא בעל כשרות משפטית להתקשר בעסקאות מחייבות.
במידה והלקוח הינו קטין (מתחת לגיל 18) או חסר כשרות משפטית, ביצוע הרכישה יתבצע באמצעות אפוטרופוס/הורה בלבד. החנות אינה אחראית על רכישה שבוצעה ללא אישור כאמור.


16. מדיניות ביטול עסקה
1. ניתן לבטל רכישה באתר תוך 14 יום ממועד קבלת המוצר בפועל, בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א–1981.
2. הביטול יתבצע בהודעה כתובה לכתובת המייל: yamit@yasca.co.il או בהודעת וואטסאפ למספר: 054-7723255.
3. החזרת המוצר תתבצע באריזתו המקורית, שלם, ללא פגם, נזק או שימוש.
4. במקרה של ביטול עסקה עקב פגם במוצר או אי התאמה לפרטי ההזמנה – העסק יישא בעלות ההחזרה.
5. במקרה של ביטול עסקה שלא עקב פגם, ההחזר יינתן בניכוי דמי ביטול בשיעור הקבוע בחוק (5% או 100 ₪ – הנמוך מביניהם), והלקוח יישא בעלויות ההחזרה.


17. מדיניות משלוחים והחזרות
1. המוצרים נשלחים באמצעות שירות משלוחים עד הבית או נקודת איסוף.
2. זמן אספקה משוער: עד 7 ימי עסקים ממועד אישור העסקה, אלא אם צוין אחרת בעמוד המוצר.
3. במידה והמוצר לא סופק במועד שנקבע, יש לפנות אלינו במייל או בטלפון המופיעים לעיל.
4. החזרת מוצרים אפשרית רק לאחר תיאום מראש מול שירות הלקוחות, בהתאם לתנאי הביטול המפורטים לעיל.


18. אחריות ושימוש במוצרים
1. החברה ו/או מי מטעמה אינם אחראים לכל נזק ישיר או עקיף העלול להיגרם ללקוח כתוצאה משימוש במוצרים הנמכרים באתר.
2. התמונות והמידע המופיעים באתר נועדו לצורך המחשה בלבד, ואינם מחייבים את החברה.
3. האחריות על השימוש במוצרים היא של הלקוח בלבד.
logo בניית אתרים